12 Haziran 2007 Salı

Sarımsak Kebabı



Pazar günü annemlerle bağlarına pikniğe gittik. Sarımsak kebabı yaptılar. Ben hiç yememiştim ama babam eskiden arada yaparmış. Ben hiç hatırlamıyorum. Aslında iyi oldu çünkü merak ediyordum. Açıkcası patlıcan ve soğan kebabı varken sarımsak kebabı pek aklıma düşmez bundan sonra sanırım :)



Tarif vermeyeceğim, geçenlerde Rabia yapmıştı, sizi tarif için O'na yönlendiriyorum. Bizim yaptığımız şekli ise, şişlere sarımsak-et şeklinde dizip mangalda pişirerek oldu. Ancak mangalda piştikten sonra yenilecek halde olmuyor. İlla ki mangalda pişen kebabı bir tencere veya tepsiye alıp üzerine biraz su ilavesi ile ağzını kapatıp ateş üzerinde "terletmek" gerekiyor. Bu şekilde yumuşuyor ve yenilecek kıvama geliyor.

Hiç yorum yok :

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...