12 Ocak 2009 Pazartesi

UNO Hamburger Ekmeği



UNO, yaptığı blogger etkinliklerine devam ediyor. 2. etkinlik olan fabrika gezisini çoktan gerçekleştirdiler. Ben yine katılamadığım için 3 çeşit ekmek adresime postaladılar. Hamburger ekmeği, club sandviç ve tombuk sandviç ekmekler.

Hamburger ekmeğini tavuk köftelerimizle birlikte tükettik. Tavuk köftemiz önceden hazırlanmış buzlukta bekliyordu, az yağda kızartıp, domates, soğan, turşu, ketçap, mayonezle tavuk burgerler hazırladık.

Tavuk köftenin tarifni daha önce vermiştim, tarife buradan ulaşabilirsiniz.

Club sandviçlerin bir kısmını tost yapıp geri kalanını muhammara yapmayı düşünüyordum ki onları da annemlere tost yapmak kısmet oldu. Tombul sandviçler ise buzlukta beklemedeler. Denendiği zaman burada yerlerini alacaklar...

Not: Sizlere vermek için sabırsızlandığım bir tarif var sırada. Belki görünce hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz ama lezzetini tatmanız lazım. Ben ilk görünce yememeyi bile düşünmüştüm ama tadına bir baktıktan sonra babama yakın zamanda tekrarını yaptırdım. Fotoğraf masaüstümde bekliyor, tarifi alır almaz ekleyeceğim.

5 yorum :

Özlem dedi ki...

Tarifi sabırsızlıkla bekleyeceğim:)
sevgilerimle...

My Turkish Kitchen dedi ki...

Pek pratik ve leziz bir tarif...
Diger tarifi de merak ettim.
Iffet

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Eski işyerimdeyken ben de sık sık yerdim tavuk köftesinden... Ne zaman ki o işten ayrıldım tavuk köftesi de yemedim... Ama geçenlerde teyzem yapıp göndermiş, çok beğendim... Artık bende yapacağım... Nasılsa tarif sende de var artık...

Ellerine sağlık... Afiyetler olsun... Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Diğer tarifi de sabırsızlıkla bekliyorum.Sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar ellerinize saglik cok istah acici olmus. Ayrica Pirincli Böreginize de yorum biraktim, sevgiler....

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...