3 Mart 2009 Salı

Uno Pandispanya ve Sade Kremalı Muzlu Pasta



Uno'nun denememiz için gönderdiği ürünlerden sonuncusu Uno pandispanya. Hem sade hem kakaolu pandispanyasından göndermiş. Ben de haftasonu doğumgünüm için sadesini denedim. Doğrusu yıllar önce bir iki kez farklı markaları denemiştim ve pek sevmemiştim hazır pandispanyaları. Ama unoyu gayet başarılı bulduğumu söylemeliyim. Kakaolusu ile tiramisu yapmayı düşünüyorum eminim o da lezzetli olacaktır. Şimdi gelelim yukarda gördüğünüz sade kremalı ve muzlu pastaya..

Sade Kremalı Muzlu Pasta
Malzemeler
  • 1 paket UNO sade pandispanya (3 katlı)
  • 600 ml. süt
  • 2 yumurta sarısı
  • 2,5 yemek kaşığı şeker
  • 1 tepeleme yemek kaşığı un
  • 1 tepeleme yemek kaşığı nişasta
  • 1 paket vanilya
  • 1 yemek kaşığı tereyağı (istemezseniz koymayabilirsiniz)
  • 1 paket kremşanti
  • Ve kremşanti için 1 bardak süt
  • Ara katlar için muz, üzeri için muz ve fıstık
Hazırlanması
  • Tencereye yumurta sarıları şeker, nişasta ve unu alıp karıştırın
  • Üzerine sütü döküp karıştırarak ocakta pişirin
  • Krema kaynamaya başlayınca vanilyasını ekleyin
  • Koyulaşıp muhallebi kıvamına gelince altını kapatıp tereyağını ekleyip karıştırın
  • Kremşantiyi 1 bardak sütle çırpıp buzdolabına kaldırın
  • Pandispanyanın ilk katını sütle ıslatın, üzerine kremanın yarısı sürüp dilimlediğiniz muzları yerleştirin
  • Pandispanyanın ikinci katını da koyup onun da üzerini sütle ıslatın. Kremanın geri kalanını döküp yine dilimlenmiş muzları yerleştirin
  • En üst pandispanyaynın içe gelecek kısmını da sütle ıslatıp pastanın üzerine yerleştirin.
  • Kremşantiyi düzgünce sıvayıp toz fıstıkla süsleyip buzdolabında en az 3 saat dinlendirin.
  • Servis sırasında üzerini muz dilimleri ile süsleyerek servis edin.

6 yorum :

Adsız dedi ki...

Harika görünüyor Naileciğim.Nefis olmuş.Bu arada doğumgünün kutlu olsun.Sağlıklı,mutlu yaşlar...

Naile dedi ki...

Çok teşekkür ederim, 30 a yaklaştıkça insanın doğumgününden pek bahsedesi gelmiyor ama :)

Narince dedi ki...

Pastanız çok lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık. Künefe için bir yorum yazıp soru sormuştum ama sanırım görmediniz. Bi bakarsanız sevinirim. Hoşçakalın.

Adsız dedi ki...

Muzlu pasta bana eskileri hatirlatti. Eskiden pastalara en cok muz kullanirdik ve ne güzel bir tadi olurdu.
Ellerine saglik...

Naile dedi ki...

NarincE yorumunuzu yeni gördüm cevabını yazdım.

Lavantin ben hala yoğun istek üzerine hala muzla yapıyorum, hatta eşim diyor ki sen niye başka pastalar yapıyorsun bisküvili muzlu pasta yapsan yeter, en güzeli o.

MELTEM dedi ki...

ENFES GÖRÜNÜYOR.ELLERİNİZE SAĞLIK.SEVGİLERLE.

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...